TERMENI ȘI CONDIȚII PRIVIND UTILIZAREA SERVICIILOR DISPONIBILE PE PLATFORMA MAXBET.RO
Introducere
Website-ul www.maxbet.ro, precum și orice aplicație mobilă prin intermediul cărora sunt oferite serviciile noastre (denumite în mod colectiv ”Website-ul”) sunt operate de către Maxbet Malta Limited (în continuare "noi" sau "Maxbet"), o societate constituită și înregistrată în Malta (având număr de înregistrare C 72878) al cărei sediu se află în 26, The Forum Office, Triq L-Uqija, Swieqi, SWQ2335, Malta. Maxbet este autorizată și licențiată să furnizeze jocuri de noroc la distanță în România de către Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc (în continuare „O.N.J.N.").
Societatea Maxbet Entertainment Group LTD a acordat către Maxbet o licență de utilizare a mărcii Maxbet în legătură cu activitățile desfășurate prin intermediul Website-ului, însă Maxbet Entertainment Group LTD nu este responsabilă pentru furnizarea niciunui tip de joc de noroc prin intermediul Website-ului, contractul dumneavoastră, stabilit prin prezentele termene și condiții, fiind încheiat doar cu Maxbet Malta Limited.
Prezentele Termene și Condiții (împreună cu toate celelalte reguli și politici ale Maxbet aplicabile în relația cu dumneavoastră) reglementează activitatea desfășurată de dumneavoastră prin intermediul Website-ului (sau a oricărei aplicații mobile, dacă este cazul) și reprezintă un contract cu forță obligatorie înt re Maxbet și dumneavoastră.
VĂ RUGĂM SĂ CITIȚI CU ATENȚIE TERMENELE ȘI CONDIȚIILE PREZENTATE ÎN CELE CE URMEAZĂ ȘI SĂ VĂ ASIGURAȚI CĂ LE ÎNȚELEGEȚI PE DEPLIN.
Prin deschiderea unui cont de joc pe Website, VĂ EXPRIMAȚI ACORDUL SĂ RESPECTAȚI PREZENTELE TERMENE ȘI CONDIȚII, PRECUM ȘI POLITICA NOASTRĂ DE CONFIDENȚIALITATE ȘI ORICE ALTE REGULI SAU POLITICI ALE MAXBET (INCLUSIV, DAR FĂRĂ A SE LIMITA LA, POLITICILE PRIVIND BONUSURILE SAU OFERTELE PROMOȚIONALE ACORDATE DE MAXBET LA UN ANUMIT MOMENT, REGULAMETUL DE PARIERE ȘI REGULAMENTUL DE JOC APLICABIL PENTRU FIECARE JOC INDIVIDUAL DISPONIBIL PE WEBSITE LA UN ANUMIT MOMENT).
DACĂ NU SUNTEȚI DE ACORD CU PREZENTELE TERMENE ȘI CONDIȚII (SAU ORICE ALTE REGULI SAU POLITICI AFERENTE) VĂ RUGĂM SĂ NU UTILIZAȚI WEBSITE-UL SAU SERVICIILE NOASTRE.
VĂ RUGĂM SĂ AVEȚI ÎN VEDERE CĂ PREZENTELE TERMENE ȘI CONDIȚII (PRECUM ȘI ORICE ALTE REGULI ȘI POLITICI AFERENTE) SE APLICĂ ȘI JOCURILOR DE NOROC OFERITE PRIN INTERMEDIUL APLICAȚIILOR MOBILE.
Prezentele Termene și Condiții și/sau Politica de Confidențialitate și/sau orice alte reguli sau politici aplicabile modului în care utilizați Website-ul pot fi modificate sau actualizate de Maxbet în orice moment, cu respectarea legislației aplicabile. Maxbet va posta pe Website orice versiune nouă sau revizuită a Termenelor și Condițiilor și/sau Politicii de Confidențialitate și/sau a oricăror alte reguli și politici aplicabile modului în care folosiți Website-ul. Maxbet vă va informa cu privire la modificările semnificative intervenite asupra Termenelor și Condițiilor și/sau Politicii de Confidențialitate și/sau oricăror alte reguli și politici aplicabile modului în care folosiți Website-ul (de exemplu, prin e-mail la adresa de e-mail indicată în contul de joc sau printr-o notificare pe Website) înainte ca modificările respective să intre în vigoare. Prin continuarea utilizării Website-ului, dumneavoastră vă exprimați acordul și acceptați să respectați Termenele și Condițiile și/sau Politica de Confidențialitate și/sau orice alte reguli și politici, astfel cum au fost modificate. Dacă un jucător nu acceptă vreo parte din Termenele și Condițiile și/sau Politica de Confidențialitate și/sau orice alte reguli și politici, astfel cum au fost modificate, acesta trebuie să înceteze să utilizeze Website-ul imediat.
Puteți contacta serviciul asistență clienți la adresa de e-mail [email protected].
Reguli și condiții suplimentare
În completarea prezentelor termene şi condiţii, se vor aplica și reguli specifice care guvernează anumite jocuri, evenimente, pieţe şi/sau produse particulare. Aceste reguli specifice reglementează aspecte particulare pentru produsele/jocurile/evenimente/piețele respective şi reprezintă parte integrantă din prezentele termene şi condiţii.
În cazul în care jucaţi orice joc, plasați un pariu la Maxbet sau folosiţi în alt mod Serviciile noastre, sunteți de acord să respectați, pe lângă prezentele termene și condiții, și următoarele (aplicabile după caz) :
Regulile pentru pariuri în cotă-fixă (pariuri sportive) disponibile la adresa: https://www.maxbet.ro/ro/termeni-si-conditii/reguli-pariere
Regulamentul oricărui joc pe care îl jucați (astfel cum este prevăzut în regulamentul jocului respectiv sau în secţiunea "Ajutor", dar și la adresa https://www.maxbet.ro/ro/termeni-si-conditii/reguli-pariere)
În plus, vă exprimați acordul expres de a respecta orice Termene și Condiții Promoţionale sau aplicabile bonusurilor oferite de Maxbet, precum şi, dacă este cazul, Termenele și Condițiile de Descărcare Software, fiecare reprezentând o parte integrantă din prezentele Termene şi Condiţii. În eventualitatea existenţei oricărui conflict între prezentele Termene şi Condiţii şi oricare dintre Reguli, orice Termene și Condiții Promoţionale/aplicabile bonusurilor şi/sau Termenele și Condițiile de Descărcare Software, prevederile, după caz, ale oricăror Reguli, Termene și Condiții Promoţionale/aplicabile bonusurilor şi/sau ale Termenelor și Condițiilor de Descărcare Software vor prevala.
Definiții
Cu excepția cazului în care contextul impune altfel, atunci când sunt utilizate în prezentele termene și condiții, următoarele cuvinte și expresii vor avea următorul înțeles:
"Cont": un cont de jocuri de noroc, aparţinând unei singure persoane fizice, aferent unei unice adrese de domiciliu/adrese de e-mail/număr de card bancar/adrese IP, înregistrat de respectiva persoană pentru a-i permite acesteia să utilizeze Serviciile oferite pe Website;
"Legile Aplicabile": Orice lege, normă cu caracter obligatoriu sau reglementare aplicabilă dumneavoastră, incluzând, dar fără a se limita la cele legate de jocuri de noroc, utilizarea Serviciilor şi/sau a Website-ului sau efectuarea de depuneri sau retrageri de fonduri;
"Termene și Condiții de Descărcare Software": termenele şi condiţiile cu caracter suplimentar pe care dumneavoastră trebuie să le respectați pentru a descărca și utiliza un anumit Software;
"Tranzacţii de Jocuri de Noroc": plasarea unui pariu, a unei mize, jucarea unui joc de cazinou sau orice altă tranzacţie similară pe Website sau prin folosirea în alt mod a Serviciilor;
"Procesator de Plăţi": o companie terţă care procesează operațiunile financiare, respectiv retragerile sau depunerile de fonduri;
"Termene și Condiții Promoţionale": termenele şi condiţii care reglementează ofertele promoţionale sau bonusurile oferite de Maxbet la un anumit moment dat sau în legătură cu anumit eveniment (aceste termene și condiții pot să stabilească inclusiv cerinţe de rulaj sau alt fel de cerințe aplicabile bonusurilor);
"Servicii": serviciile pe care le oferim prin intermediul Website-ului, aplicațiilor mobile sau orice alte mijloace similare;
"Software": software-ul care trebuie descărcat, accesat sau altfel utilizat de către dvs. de pe Website pentru a vi se permite să participaţi în cadrul Serviciilor, inclusiv orice program sau fişier ce derivă din acesta, precum şi orice documentaţie, modificare, îmbunătaţire, traducere sau actualizare a acestui software;
"Câştiguri": orice câştiguri acordate către dvs. în urma unei Tranzacţii de Jocuri de Noroc care este pe deplin finalizată.
Declarațiile Dumneavoastră
1. Prin deschiderea unui Cont la Maxbet, dumneavoastră confirmați în mod expres următoarele:
a) aţi înţeles şi acceptați prezentele Termene şi Condiţii, Politica de Confidențialitate, precum și toate celelalte reguli și politici aplicabile în relația cu dumneavoastră;
b) prezentele Termene şi Condiţii, Politica de Confidențialitate, precum și toate celelalte reguli și politici aferente, au forță obligatorie în relația cu dumneavoastră;
c) sunteţi major sau aveţi peste 18 ani împliniți (şi, în orice caz, aveți peste vârsta legală pentru a participa la jocuri de noroc în conformitate cu Legile Aplicabile);
d) aveți capacitatea necesară să vă asumaţi responsabilitatea pentru propriile acţiuni şi să încheiaţi cu noi un contract cu forță obligatorie;
e) acţionaţi în nume propriu, iar nu în numele sau pe seama unei alte persoane;
f) toate informaţiile și detaliile personale pe care ni le furnizați, fie în decursul procesului de înregistrare al Contului, fie ulterior, sunt corecte;
g) nu depuneţi fonduri care provin din activitaţi ilegale sau ilicite şi totodată nu desfăşuraţi niciun fel de astfel de activităţi ilegale sau ilicite şi/sau nu intenţionaţi să folosiţi Contul în legătură cu nicio astfel de activitate;
h) nu întreprindeți nicio acțiune frauduloasă sau incorectă și nu încercaţi să întreprindeți o astfel de acțiune și nu veți lua parte, nici direct, nici indirect, la nicio astfel de acțiune împreună cu un alt jucător în legătură cu orice Serviciu oferit de Maxbet;
i) detaliile cardului de debit sau credit pe care ni le-aţi furnizat în cadrul procesului de înregistrare vă aparţin în calitate de titular de cont, iar respectivul card nu a fost raportat ca fiind furat sau pierdut;
j) nu sunteţi clasificat drept un jucător cu probleme generate de jocurile de noroc sau un jucător compulsiv şi nu v-aţi auto-exclus permanent de pe Website și/sau de la oricare din Serviciile oferite de Maxbet şi/sau de pe orice alte asemenea site-uri web prin care se oferă jocuri de noroc la distanță;
k) nu sunteţi funcţionar, director, angajat, consultant sau agent al Maxbet sau oricăreia dintre companiile noastre afiliate sau sucursale sau furnizori pentru Maxbet sau companiile noastre afiliate, şi nici nu sunteţi rudă cu aceştia din urmă (în scopul şi înţelesul prezentei clauze, termenul "rudă" înseamnă soţ/soţie, concubin, fiu/fiică sau frate/soră, chiar vitreg (ă));
l) veți respecta toate Legile Aplicabile. În acest sens, vă rugăm să aveți în vedere că prezentele Termene și Condiții sunt guvernate de legislația din România, însă, în anumite situații (de exemplu, jurisdicția din care accesați Website-ul, cetățenia dumneavoastră etc.) pot fi aplicabile și alte dispoziții legale pe lângă cele existente în legislația din România;
m) înţelegeţi că există riscul să pierdeţi bani pariind pe Website-ul nostru sau utilizând Serviciile şi vă asumaţi şi acceptaţi întreaga responsabilitate în eventualitatea unor astfel de pierderi.
Joc responsabil
2. În calitate de operator responsabil, suntem conștienți că jocurile de noroc pot deveni o problemă pentru unii utilizatori și de aceea oferim utilizatorilor noştri posibilitatea de a se auto-exclude de la utilizarea Website-ului şi a Serviciilor, precum și de a-şi seta anumite limite financiare în legătură cu jocurile de noroc la care participă.
Auto-excludere și întreruperea accesului la joc
3. Aveţi posibilitatea să vă auto-excludeţi din a mai plasa Tranzacţii de Jocuri de Noroc pe o anumită perioadă de timp (minim 6 luni), prin contactarea departamentului de Servicii Clienţi sau prin accesarea paginii online ”Joc Responsabil” din cadrul Website-ului care poate fi gasită în secțiunea "Contul meu". Prin faptul că formulați o astfel de solicitare prin care doriți să fiți exclus de pe Website și din cadrul Serviciilor pe care le oferim, recunoașteți și acceptați să vă blocăm Contul și să nu mai puteți plasa Tranzacții de Jocuri de Noroc pe perioada aplicabilă, care începe să curgă cât mai curând posibil de la primirea solicitării dvs. (și, în orice caz, nu mai târziu de următoarea dată când încercați să vă logați pe Website). Acțiunea de auto-excludere se va aplica pe toate website-urile operate de noi.
4. În plus față de măsura auto-excluderii, aveți totodată posibilitatea de a solicita întreruperea accesului la jocurile de noroc oferite pe Website, pentru o perioadă prestabilită de maxim 7 zile.
5. Pe perioada de auto-excludere (sau, după caz, de întrerupere a accesului la joc), nu veți putea să plasați Tranzacții de Jocuri de Noroc și nu veți putea să vă accesați Contul. În baza solicitării dvs., vă vom înapoia orice solduri, inclusiv veniturile generate din pariuri aflate în desfășurare cu privire la evenimente care se produc/finalizează după începerea perioadei de auto-excludere (sau, după caz, întrerupere a accesului la joc). Dacă doriţi să vă reactivaţi contul după ce perioada de auto-excludere temporară/întrerupere a accesului la joc a expirat, puteţi face acest lucru printr-un apel către Serviciul Clienţi la numărul de telefon: 0219238 sau prin e-mail la adresa [email protected], solicitând ridicarea acestei restricţii. Pentru a intra în vigoare această reactivare, după ce perioada specificată de auto-excludere/întrerupere a accesului la joc a expirat, va trebui sa aşteptaţi 24 de ore, după care contul dvs. va fi reactivat.
6. După ce auto-excluderea sau întreruperea accesului la joc va fi implementată, vom întreprinde toate demersurile necesare pentru a înceta să vă mai transmitem materiale publicitare. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că această restricție se referă numai la materialele publicitare trimise de Maxbet.
7. În timpul perioadei de auto-excludere/întrerupere a accesului la joc, vă angajați să nu încălcați sau să nu încercați să încălcați regimul de excludere pe care l-ați agreat conform prezentului capitol, prin încercarea de a plasa Tranzacții de Jocuri de Noroc, utilizarea Website-ului sau a Serviciilor pe care le oferim, fie personal, fie prin intermediul unui terț. Vom închide orice Conturi care încălcă regimul de excludere, la momentul la care vom descoperi acest lucru. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că dacă vă accesați Contul și / sau deschideți un Cont nou pe perioada de auto – excludere/întrerupere a accesului la joc prin orice mijloace frauduloase sau prin introducerea unor informații incorecte, iar mecanismele noastre de verificare automată nu pot împiedica acest lucru, nu ne asumăm niciun fel de responsabilitate sau răspundere față de dvs. sau orice terț în ceea ce privește activitatea desfășurată (inclusiv în ceea ce privește returnarea oricăror depuneri, câștiguri sau orice alte asemenea fonduri cu privire la activitatea respectivă). Orice Conturi noi deschise de dvs. (fie personal, fie prin intermediul unui terț) pe perioada regimului de auto-excludere/întrerupere a accesului la joc vor fi închise imediat ce le vom detecta.
Stabilirea unor Limite Financiare
8. Ca parte a angajamentului pe care ni l–am asumat în materie de jocuri de noroc responsabile, aveți posibilitatea de a alege să vă setați o limită maximă de depunere pentru Contul dvs., limită care poate fi zilnică (24 de ore), săptămânală sau lunară. Pentru a seta o astfel de limită de depunere, vă rugăm să luați legătura cu departamentul Serviciu Clienți sau (dacă este cazul) să selectați opțiunea respectivă de pe Website, menționând dacă doriți o limită zilnică de depunere (24 de ore), una săptămânală sau lunară, precum și suma pe care doriți să o stabiliți.
9. O scădere a limitei maxime de depunere va intra imediat în vigoare, în timp ce o majorare a unei limite setate anterior va putea intra în vigoare doar după o perioadă de minim 48 de ore.
Jurisdicţii Interzise
10. Nu aveți dreptul să utilizați Website-ul și/sau Serviciile dacă vă aflați într-o jurisdicție în care jocurile de noroc și/sau oricare din Servicii sunt interzise (”Jurisdicție Interzisă”). Faptul că Website-ul este accesibil într-o Jurisdicție Interzisă sau este disponibil în limba oficială a unei Jurisdicții Interzise nu conferă permisiunea de utilizare a Website-ului și/sau a oricăror Servicii într-o astfel de Jurisdicție Interzisă. Orice încercare de a eluda această interdicție (de exemplu, prin utilizarea unui mecanism VPN, proxy sau un serviciu similar care manipulează identificarea locației reale sau prin furnizarea de informații false sau înșelătoare în ceea ce privește locația, cetățenia sau locul de reședință sau prin plasarea de pariuri pe Website printr-un terț sau în numele unui terț situat într-o Jurisdicție Interzisă) reprezintă o încălcare a prezentelor Termene și Condiții și poate constitui o infracțiune, în conformitate cu legislația aplicabilă în vigoare. În cazul în care devine evident sau avem motive întemeiate de a suspecta că vă aflaţi în oricare dintre Jurisdicțiile Interzise, acest lucru poate conduce la închiderea Contului dvs., blocarea oricăror fonduri din contul dvs. și furnizarea de informații oricărei autorități relevante, în conformitate cu legislația în vigoare. Ne veţi despăgubi pentru orice daună sau pierdere care rezultă sau are legătură cu încălcarea dispozițiilor din prezentul capitol. Aveți obligația de a verifica că utilizarea de către dvs. a Website-ului și/sau a oricăror Servicii respectă, în orice moment, Legile Aplicabile și nu utilizați, în niciun moment, Website-ul și/sau oricare dintre Servicii dintr-o Jurisdicție Interzisă.
11. Anumite jurisdicții nu au abordat legalitatea jocurilor de noroc on-line, în timp ce în alte jurisdicții s-a stabilit că jocurile de noroc on-line sunt ilegale. Nu garantăm în niciun fel că accesarea și/sau utilizarea Website-ului/Serviciilor este în conformitate cu legile aplicabile în jurisdicția în care vă aflaţi, iar dvs. declarați în mod expres că jocurile de noroc nu sunt interzise în jurisdicția dumneavoastră.
12. Vă asumaţi în mod expres obligația să respectați legislația în vigoare pentru jocuri de noroc în jurisdicția în care vă aflaţi. Nu aveţi permisiunea să accesați Website-ul și/sau să deschideți un cont dacă vă situați într-o jurisdicție care interzice jocurile de noroc; de asemenea, nu aveţi permisiunea să accesați Website-ul sau să utilizați Serviciile dacă sunteți cetățean al unui stat care interzice cetățenilor săi să participe la jocuri de noroc (indiferent de locul în care vă aflați) .
Protecţia fondurilor
13. Prin prezenta recunoașteți și conveniți asupra faptului că respectivul Cont pe care l-ați înregistrat la Maxbet nu este un cont bancar și, prin urmare, nu este asigurat, garantat sau altfel protejat în temeiul legislației bancare (acest aspect nu exclude obligația de garanție a depozitelor, conform legislației speciale în domeniul jocurilor de noroc). Nicio sumă de bani depusă la noi nu va purta niciun fel de dobândă.
14. Fondurile depuse la Maxbet vor fi păstrate într-un cont bancar distinct de cel prin care se realizează operațiunile financiare curente derulate de Maxbet.
Contul Dumnevoastră
Deschiderea unui cont
15. Pentru a realiza o Tranzacție de Jocuri de Noroc și/sau pentru a utiliza Serviciile, trebuie să înregistrați un cont la Maxbet. Puteți înregistra un singur cont pe Website, iar conturile duplicate sunt interzise și toate conturile găsite conectate între ele vor fi închise, orice câștiguri vor fi anulate, iar, ca principiu, depunerile inițiale vor fi returnate către metoda de depunere. Nu realizăm niciun fel de operațiuni de creditare/împrumut, astfel că dvs. veți putea realiza o Tranzacție de Jocuri de Noroc numai în baza fondurilor pe care le dețineți în Cont.
16. Atunci când înregistrați un Cont, vi se va solicita să furnizați informații cu caracter personal, inclusiv, dar fără a se limita la numele, data nașterii, adresa de domiciliu, numărul de telefon și adresa de email. Toate informațiile pe care ni le furnizați trebuie să fie corecte, actuale și complete. Maxbet respectă legislația aplicabilă în materie de protecție a datelor cu caracter personal în legătură cu toate informațiile dvs. cu caracter personal pe care ni le veți furniza și vom folosi respectivele informații în conformitate cu Politica noastră de Confidențialitate.
17. Puteți avea mai multe modalități de plată și carduri active (de debit sau de credit) în legătură cu Contul dvs. În eventualitatea în care unul dintre cardurile înregistrate în legătură cu Contul dvs. se pierde sau este furat trebuie să înștiințați imediat departamentul Serviciu Clienți.
18. Puteți folosi Website-ul și/sau Serviciile numai dacă sunteți major sau aveți peste 18 ani. Este interzis ca orice persoană minoră să înregistreze un Cont sau să plaseze Tranzacții de Jocuri de Noroc pe Website-ul nostru. Avem dreptul de a reține orice venituri generate din Tranzacțiile de Jocuri de Noroc realizate de o persoană minoră și de a returna toate depunerile, în cazul în care descoperim că utilizatorul unei metode de depunere este o persoană minoră.
19. Prin acceptarea prezentelor Termene și Condiții, vă exprimați în mod expres acordul să efectuăm orice activitate de identificare necesară, verificări în materie de credit și alte asemenea verificări pe care le putem solicita și/sau care ne pot fi solicitate în conformitate cu legislația aplicabilă și reglementările relevante, inclusiv solicitări primite din partea autorităților. Sunteți de acord să ne furnizați orice informații și/sau documente în legătură cu astfel de controale de verificare, în orice moment, respectând, dacă este cazul, cerințele de formă specificate de noi. În acest sens, înțelegeți și acceptați în mod expres faptul că, în vederea îndeplinirii obligațiilor legale care ne incumbă în calitate de organizator de jocuri de noroc licențiat și pentru a verifica autenticitatea informațiilor furnizate, Maxbet vă poate solicita ca documentele legale de identificare și/sau alte documente de verificare să fie transmise într-un anumit format (spre exemplu, o fotografie în care actul de identitate este ținut în dreptul feței).
20. Vă rugăm să aveți în vedere că, în conformitate cu legislația de jocuri de noroc în vigoare în România, până la momentul la care procedura de verificare a autenticității datelor furnizate în procesul de înregistrare al Contului va fi finalizată, puteți alimenta Contul cu suma maximă de 200 Euro (sau echivalent), iar retragerile de fonduri din Cont sunt interzise.
21. Până la momentul la care vom fi fost complet satisfăcuți de informațiile și/sau documentele transmise în cadrul oricărui control de verificare, avem dreptul să vă suspendăm și să restricționăm Contul în orice mod pe care îl putem considera potrivit, inclusiv împiedicându-vă în a mai plasa orice Tranzacție de Jocuri de Noroc până la finalizarea respectivelor controale în mod satisfăcător.
22. În scopul respectării legislației aplicabile, vă putem solicita copii ale actului de identitate, precum și ale altor documente, atât în cursul procesului de verificare a datelor furnizate la înregistrarea Contului, cât și în alte cazuri (de exemplu la realizarea unei depuneri sau retrageri de fonduri din Cont). Dacă faceți o depunere și procesul de verificare a datelor personale furnizate la înregistrare este realizat direct de către noi, în cazul în care documentele/informațiile solicitate nu ne sunt trimise în termen de 72 de ore de la momentul depunerii, din motive de siguranță, putem decide să suspendăm Contul dvs. până când documentele/informațiile solicitate sunt transmise și verificate.
23. În cazul în care vă formulăm o solicitare de verificare a identității, până la momentul când respectiva verificare va fi încheiată în mod corespunzător, orice cerere de retragere pe care o veți face se va suspenda și se va considera ca fiind în așteptare. Dacă verificarea este aprobată, retragerea va trece la plată şi timpul de aşteptare va fi luat în considerare conform zilelor lucrătoare. În cazul în care procesul de verificare nu se încheie cu succes într-o perioadă de 30 zile, contul dvs. va fi suspendat până când informațiile solicitate au fost transmise și verificate.
24. Verificarea datelor furnizate în formularul de înregistrare se realizează prin solicitarea de informații și copii după documente, cum ar fi (pentru evitarea oricărei confuzii, enumerarea de mai jos are caracter strict exemplificativ, iar Maxbet poate solicita alte documente sau documente suplimentare față de cele enumerate în continuare):
a) O copie după actul de identitate (sau pașaport sau permis de conducere, prin care să ne demonstrați numele, data nașterii și, dacă este cazul, codul numeric personal);
b) O copie după cardul dvs. de credit sau debit (față/verso) pe care l-ați înregistrat și folosit în legătură cu Contul (copia trebuie să indice numai numele, prime șase cifre și ultimele patru cifre de pe față, data de expirare şi semnătura de pe verso; toate celelalte detalii pot fi ascunse);
c) O dovadă a adresei, care poate fi, spre exemplu: un extras de cont bancar (sau factură de utilități) care să prezinte numele și adresa înregistrate în Cont și care să fie emisă în decursul ultimelor trei luni de la data înregistrării Contului.
25. În cazul în care procesul de verificare a autenticității datelor personale furnizate la înregistrarea Contului nu se finalizează în maxim 30 de zile calendaristice de la realizarea primei depuneri, fondurile existente în Contul dvs. la finalul acestei perioade vor fi transferate la bugetul de stat român, conform legislației în vigoare.
26. Vă rugăm să aveți în vedere că noi putem furniza informațiile pe care ni le transmiteţi agențiilor autorizate de credit și/sau agențiilor de prevenire a fraudelor pentru a confirma datele dumneavoastră și detaliile cardului. Sunteți de acord că putem procesa, utiliza, înregistra și dezvălui informațiile personale pe care le furnizați și că astfel de date cu caracter personal pot fi înregistrate de către noi sau de astfel de agenții. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați Politica noastră de Confidențialitate.
Utilizarea Contului
27. Atunci când înregistrați un Cont, trebuie să alegeţi un nume unic de utilizator şi o parolă. Trebuie să păstrați numele de utilizator şi parola în condiţii de siguranță şi confidenţialitate şi să nu le împărtăşiţi nimănui. Nu trebuie să permiteţi nimănui să vă folosească Contul. Acceptaţi faptul că orice acţiuni desfășurate prin intermediul Contului vor fi considerate ca fiind întreprinse de dumneavoastră, iar Tranzacţiile de Jocuri de Noroc încheiate prin folosirea Contului vor fi considerate operațiuni valabile realizate de dumneavoastră. Maxbet nu își asumă nicio răspundere pentru nicio activitate desfășurată prin sau în legătură cu Contul, în cazul în care veţi dezvălui numele de utilizator şi parola aferente Contului.
28. Trebuie să menţineţi actualizate toate datele legate de Cont (furnizate fie la înregistrarea Contului, fie ulterior). În cazul în care oricare dintre datele legate de Cont se vor modifica, trebuie să ne înştiinţaţi imediat, întrucât nerespectarea prezentei obligații poate avea ca rezultat refuzul anumitor tranzacţii din partea instituţiei dumneavoastre financiare. Actualizarea datelor se poate realiza contactând departamentul nostru de Servicii Clienţi. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru acele tranzacţii refuzate din cauza unor detalii incorecte sau care nu au fost actualizate conform prezentei clauze.
29. În cazul în care uitaţi numele de utilizator şi/sau parola, sau dacă credeţi că altcineva v-a aflat parola, vă rugăm să contactaţi imediat departamentul nostru de Servicii Clienţi.
30. Puteţi monitoriza Tranzacţiile de Jocuri de Noroc realizate, accesând secțiunea "Istoric" atunci când vă logaţi. Sunteţi responsabil pentru toate Tranzacţiile de Jocuri de Noroc efectuate prin intermediul Contului dvs.
31. În conformitate cu Legile Aplicabile, instrumentele și metodele de plată (inclusiv, dar fără a se limita la, cardul de credit sau cardul de debit, contul bancar etc.) înregistrate și/sau utilizate în Cont și respectiv la efectuarea oricărei tranzacții financiare, precum depuneri sau retrageri, trebuie să fie emise pe numele dumneavoastră și să vă aparțină în calitate de titular. Orice situație de utilizare contrară celor de mai sus poate conduce la blocarea metodei de plată care nu este emisă pe numele de dumneavoastră/nu vă aparține în calitate de titular, precum și la anularea oricărei Tranzacții de Jocuri de Noroc și oricărui câștig rezultate prin utilizarea fondurilor provenite din metodele respective.
32. Garantaţi faptul că acţionaţi în nume propriu şi că nu veţi folosi Contul în numele sau pe seama unei alte persoane.
33. Puteţi deţine un singur cont de joc. Vom închide orice conturi duplicate pe care le vom identifica şi ne rezervăm dreptul de a invalida orice Tranzacții de Jocuri de Noroc realizate prin aceste conturi duplicate.
Depuneri și retrageri
34. Sunteți de acord că orice tranzacție financiară (de exemplu depuneri sau retrageri de fonduri) ce se desfășoară în cadrul Contului dumneavoastră va fi realizată prin intermediul unui Procesator de Plăți. Tranzacțiile financiare desfășurate în relația cu noi vor apărea pe extrasul dumneavoastră de cont bancar conținând referința "Maxbet Limited" (sau altă denumire similară).
35. Odată ce Contul dumneavoastră a fost deschis, veți putea depune fonduri în Contul dumneavoastră, utilizând oricare dintre metodele de depunere indicate pe Website. În măsura în care, la un anumit moment dat, metodele de depunere nu sunt prezentate pe Website, veți putea realiza depuneri numai prin intermediul modalităților de plată listate de mai jos:
a) prin intermediul unui card de credit valabil, înregistrat pe numele dumneavoastră și care este acceptat de noi;
b) prin intermediul unui card de debit valabil, înregistrat pe numele dumneavoastră și care este acceptat de noi;
c) prin intermediul unei alte modalități de plată acceptată în prealabil de către noi.
36. Fiecare solicitare de a depune bani în Contul dumneavoastră va constitui o instrucțiune valabilă pentru noi și/sau pentru Procesatorul de Plați, pentru a transfera o anumită sumă de bani la solicitarea dumneavoastră în Contul pe care îl dețineți.
37. În măsura în care nu se va specifica altfel pe Website, acceptăm plăți doar în EURO și RON și prin urmare toate Tranzacțiile de Jocuri de Noroc se vor realiza doar în EURO sau RON și toate soldurile asociate Contului vor fi afișate în EURO sau RON.
38. Avem dreptul de a verifica dacă fondurile pe care le-ați solicitat pentru depunere în Contul dumneavoastră sunt disponibile/libere de orice sarcini sau comisioane de orice fel, sens în care putem solicita o confirmare din partea Procesatorului de Plăți relevant, în conformitate cu procedurile utilizate de Procesatorul de Plăți. Numai în momentul în care depunerile dumneavoastră au fost analizate și confirmate în mod satisfăcător de către noi și/sau Procesatorul de Plăți, Contul dumneavoastră va fi alimentat cu fondurile respective.
39. Trebuie să ne înștiințați imediat în cazul în care suma alimentată în Contul dumneavoastră este incorectă. Avem dreptul de a anula astfel de transferuri/solduri ale Contului sau de a recupera de la dumneavoastră sumele respective, în cazul în care le-ați retras.
40. Orice Tranzacție de Jocuri de Noroc încheiată prin intermediul folosirii unor sume alimentate greșit în Contul dumneavoastră aduce cu sine anularea câștigurilor realizate de pe urma acestor tranzacții.
41. Acceptați în mod expres faptul că în baza unor solicitări din partea noastră, aveți obligația să ne furnizați informații/documente suplimentare referitoare la depunerile pe care le realizați.
42. În principiu, retragerea fondurilor din Cont se va putea realiza prin aceeași metodă ca cea utilizată de dumneavoastră pentru depunere. De asemenea, înțelegeți și acceptați că toate sumele depuse în contul dvs. de jocuri trebuie pariate integral cel puțin o dată înainte de a putea fi solicitată o retragere. Vă rugăm să rețineți că anumite jocuri, cum ar fi cele din categoria de pariuri „Loto” sau alte jocuri care vor fi marcate/evidențiate corespunzător pe site, pot să nu fie luate în considerare pentru îndeplinirea cerinței minime de pariere.Maxbet Malta Limited își rezervă dreptul să refuze procesarea unei cereri de retragere până la momentul în care valoarea depunerilor a fost rulată integral.
43. Dacă doriți să retrageți fonduri din Cont, puteți face o solicitare în acest sens doar prin intermediul funcției de casierie de pe Website și folosind metodele conform articolului 42. În momentul în care vom fi aprobat solicitarea dumneavoastră de retragere, precum și cu condiția ca dumneavoastră să ne oferiți suficiente informații cu privire la modul în care fondurile ar trebui transferate, vă vom transfera fondurile relevante (mai puțin orice taxe/impozite și/sau comisioane suportate și/sau orice altă sumă de bani care trebuie reținută din retragerea dumneavoastră, pentru a se respecta legislația aplicabilă).
44. Înțelegeți și acceptați în mod expres că, în vederea respectării legislației aplicabile, putem să vă anulăm sau suspendăm orice cerere de retragere, dacă suspectăm faptul că sunteți implicat sau puteți fi implicat în orice activitate frauduloasă, conspirativă, ilegală, neconformă sau orice formă de trișare. În astfel de cazuri putem să ne implicăm în orice investigație care să analizeze circumstanțele relevante, iar dumneavoastră sunteți de acord să ne ajutați și să cooperați în desfășurarea acestor demersuri. Mai mult de atât, putem să furnizăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal unui terț care se ocupă de investigarea activității Contului dumneavoastră, după cum se specifică în Politica noastră de Confidențialitate. Vă rugăm să aveți în vedere că investigația noastră poate dura până la 10 zile lucrătoare și poate fi prelungită cu încă 5 zile lucrătoare, în cazul în care investigația este realizată de furnizorul de software sau până la sfârșitul investigației, dacă aceasta este realizată de autoritățile competente.
Comisioane și chargeback (refuz de plată)
45. Percepem un comision în valoare de 2% din fiecare depunere de fonduri pe care o realizați. În plus, dacă suspectăm că utilizați în mod necorespunzător funcția de depunere sau retragere, ne rezervăm dreptul de a vă percepe o taxă care va reflecta orice cost suportat de noi și care are legătură cu acest abuz.
46. În momentul în care realizați o depunere prin intermediul unui card de credit sau de debit, unele instituții financiare clasifică depunerile pentru jocurile de noroc drept "numerar" și pot percepe o taxă fixă și/sau o taxă cu dobândă de la data plății. Orice taxe sau comisioane bancare percepute de instituțiile financiare/de plată pe care le folosiți vor fi suportate exclusiv de dumneavoastră.
47. În cazul în care realizați depuneri și retrageri repetate, dar nu vă angajați într-un proces rezonabil de Tranzacții de Jocuri de Noroc, ne rezervăm dreptul de a vă percepe un comision pentru această activitate. Veți primi o notificare înainte de perceperea acestui comision.
48. Vă rugăm să aveți în vedere că, în funcție de cadrul legal aplicabil în jurisdicția de care aparțineți, este posibil să aveți anumite obligații (inclusiv, dar fără a se limita la obligații fiscale) în legătură cu câștigurile pe care le-ați obținut la Maxbet.
49. În cazul în care, indiferent de motiv, există o solicitare de chargeback sau alt incident de plată în legătură cu Contul dumneavoastră, acceptați și sunteți de acord să vă suspendăm Contul pe perioada necesară pentru a investiga problema respectivă.
Suspendare, închidere și limitarea activității
50. În cazul în care doriți să vă închideți Contul, vă rugăm să luați legătura cu departamentul Serviciu Clienți.
51. În cazul în care avem suspiciuni rezonabile cu privire la activitatea dumneavoastră, avem dreptul să vă suspendăm sau să vă închidem Contul sau să impunem limite de utilizare a Contului (spre exemplu, limitarea mizelor sau câștigurilor).
52. Putem să vă închidem sau să vă suspendăm Contul și/sau să anulăm sau limităm toate sau oricare dintre Tranzacțiile de Jocuri de Noroc pentru următoarele motive principale (vă rugăm să aveți în vedere că enumerarea are caracter exemplificativ):
a) considerăm că ați folosit Website-ul și/sau oricare dintre Servicii în mod fraudulos și/sau în orice scopuri ilegale și/sau neconforme cu scopul pentru care sunt oferite Serviciile.
În sensul pct. a) de mai sus, înțelegeți și acceptați în mod expres faptul că Serviciile sunt oferite strict cu scopul de divertisment (iar nu în scopul obținerii de venituri de către dumneavoastră, aceste venituri putând apărea doar accidental în virtutea hazardului ce caracterizează jocurile de noroc), astfel că utilizarea Serviciilor în orice alt scop poate conduce la suspendarea și/sau închiderea Contului și/sau impunerea unor limite (spre exemplu, limitarea mizelor sau câștigurilor) cu privire la Contul dumneavoastră;
b) considerăm că ați folosit Website-ul și/sau oricare dintre Servicii în mod injust sau că ați trișat sau ați profitat de noi sau oricare dintre ceilalți clienți ai noștri;
Exemplu 1: putem suspenda sau închide sau limita activitatea Contului dumneavoastră în cazul în care considerăm că ați făcut sau ați încercați să faceți un abuz în legătură cu orice ofertă promoțională sau bonus oferit de Maxbet (de exemplu, prin crearea de conturi duplicate, plasarea de pariuri pe toate rezultatele posibile ale unui eveniment în vederea îndeplinirii în mod incorect a cerințelor de rulaj aplicabile unui anumit bonus etc.)
Exemplu 2: putem suspenda sau închide sau limita activitatea Contului dumneavoastră în cazul în care considerăm că ați speculat sau ați încercat să speculați orice inadvertență sau eroare în legătură cu Serviciile noastre (spre exemplu, erori de afișare a cotelor, manipularea sistemului prin plasarea de pariuri la cote care nu se află în concordanță cu condițiile pieței de jocuri de noroc pentru evenimentul relevant etc.)
c) considerăm că folosindu-vă de Contul dumneavoastră, ați plasat Tranzacții de Jocuri de Noroc, încălcând regulile de joc, regulamentele/politicile oricărui tip de organism sportiv sau orice organism profesional sau ale angajatorului dumneavoastră;
d) ni se solicită acest lucru de către autoritățile de reglementare sau prin intermediul unei hotărâri judecătorești;
e) considerăm că oricare dintre evenimentele menționate la literele (a)-(f) au avut loc sau sunt susceptibile să se producă;
f) nu furnizați toate informațiile solicitate de către noi sau nu le furnizați la termenul specificat de noi sau informațiile și documentele solicitate nu respectă cerințele de formă specificate de noi;
g) avem motive să credem că ați încălcat sau că încălcați prezentele Termene și Condiții și/sau regulamentele de joc și/sau orice alte reguli sau politicii Maxbet aplicabile în relația cu dumneavoastră;
h) Ne rezervăm dreptul, din motive justificate, de a refuza, suspenda sau întrerupe furnizarea Serviciilor către orice utilizator, din orice motiv, inclusiv, dar fără a se limita la, încălcarea Termenilor și Condițiilor, a legislației privind jocurile de noroc sau a oricăror alte prevederi legale aplicabile. Cu titlu de exemplu, măsurile menționate anterior pot fi aplicate în cazurile de încălcare a Termenilor și Condițiilor și Politicilor Maxbet privind, printre altele: jurisdicțiile interzise, regula contului unic, regimul de autoexcludere, utilizarea sau tentativa de utilizare a Site-ului și/sau a Serviciilor în mod fraudulos, abuzul sau tentativa de abuz de bonusuri sau oferte promoționale, exploatarea erorilor sau inexactităților în legătură cu Serviciile etc. În același mod ilustrativ, furnizarea Serviciilor poate fi întreruptă ori de câte ori este necesar pentru întreținere, intervenții sau actualizări tehnice, precum și în alte situații care necesită astfel de măsuri pentru a asigura buna funcționare a Site-ului web sau a Serviciilor.
53. În momentul în care vă închidem sau vă suspendăm contul, putem decide să reținem sau să blocăm/”înghețăm” fondurile existente în Cont (total sau parțial), iar dumneavoastră trebuie să ne despăgubiți pentru toate pretențiile, pierderile, răspunderile, daunele, costurile și cheltuielile suportate sau suferite de noi. Mai mult decât atât, vă putem reține sau bloca/îngheța fondurile din Cont în urma unei solicitări primite din partea oricărei autorități publice relevante sau în virtutea oricărei hotărâri judecătorești prin care ni se solicită reținerea sau blocarea fondurilor din Contul dumneavoastră.
Utilizarea Serviciilor
54. Ne rezervăm dreptul de a refuza toată sau o parte a unei Tranzacții de Jocuri de Noroc încheiate de dumneavoastră, pentru motive justificate. Tranzacțiile de Jocuri de Noroc nu vor fi confirmate în cazul în care nu există fonduri suficiente în Cont.
55. Vom accepta numai Tranzacții de Jocuri de Noroc efectuate online (inclusiv prin intermediul telefonului mobil sau aplicației mobile). Odată ce o Tranzacție de Jocuri de Noroc a fost acceptată de către noi, nu puteți anula acea tranzacţie. Este responsabilitatea dumneavoastră să vă asiguraţi că toate detaliile Tranzacţiei de Jocuri de Noroc sunt corecte.
56. Câștigurile finale din Tranzacțiile de Jocuri de Noroc care au fost decise (în acest sens, vă rugăm să aveți în vedere că anumite pariuri pot fi re-decise) vor fi adăugate la soldul Contului. Orice fonduri creditate din eroare nu sunt disponibile pentru utilizare și ne rezervăm dreptul (i) de a anula orice Tranzacție de Jocuri de Noroc care implică astfel de fonduri și (ii) de a reține suma respectivă și a inversa tranzacţia.
Condiții specifice pentru pariurile în cotă-fixă (inclusiv pariuri sportive)
57. În sensul prezentelor termene și condiții, Tranzacţiile de Jocuri de Noroc care implică plasarea unui pariu pe un eveniment viitor (sportiv sau de altă natură) reprezintă un "pariu". Regulile pentru pariuri sportive guvernează evenimentul sportiv particular pe care plasați un pariu. Regulile respective fac parte din prezentele Termene și Condiții.
58. Înainte de a plasa un pariu, este responsabilitatea dumneavoastră să fiţi pe deplin informat și să înțelegeți toate regulile care se referă la acel pariu. Dacă plasați un pariu, se va considera că ați acceptat toate Regulile referitoare la acel pariu.
59. În cazul în care rezultatul unui eveniment este deja cunoscut atunci când plasați un pariu, ne rezervăm dreptul de a anula pariul, indiferent dacă pariul este câștigător sau pierzător.
60. La plasarea unui pariu, veţi selecta miza pariului dumneavoastră, conform următoarelor condiţii:
a) Veţi putea paria doar până la suma existentă în Contul dvs. Atunci când un pariu este plasat și acceptat, suma corespunzătoare va fi debitată din Cont. În cazul în care miza pentru un pariu este acoperită doar parțial de suma existentă în Contul dvs. la momentul respectiv, pariul nu va fi acceptat;
b) putem impune restricții asupra câștigurilor, aspect prevăzut în continuare în această secțiune a prezentelor termene și condiții;
c) dacă încercați să plasați un pariu pentru care miza ar depăși orice limite maxime impuse de noi la un anumit moment, astfel de pariuri sunt considerate nule și nu vor fi acceptate.
61. Puteți plasa mai multe pariuri identice, iar, în acest caz, toate aceste pariuri vor fi tratate ca și pariuri separate. Dacă plasați o serie de pariuri (indiferent dacă sunt identice sau diferite), acestea vor fi analizate de către noi în ordinea în care au fost primite.
62. Trebuie să verificați dacă pariul este corect înainte de a confirma plasarea pariului. Orice pariu care este plasat prin intermediul Website-ului trebuie să fie confirmat de noi prin mesajul "pariu acceptat" (sau altă denumire similară). Nu ne asumăm niciun fel de responsabilitate pentru orice pariuri care sunt afișate, dar nu sunt confirmate cu un astfel de mesaj.
63. Ne rezervăm dreptul de a nu accepta sau să acceptăm numai o parte din orice pariu plasat de dumneavoastră, pentru orice motiv justificat. Totodată, putem impune o valoare inferioară a mizei decât cea solicitată de dumneavoastră.
64. În cazul în care există un dezacord cu privire la detaliile oricărui pariu plasat, evidențele existente în sistemele noastre informatice vor prevala.
65. Termenul limită pentru plasarea de pariuri pe un eveniment va fi stabilit de către noi. Cu excepția piețelor in play (live sau în desfășurare), pariurile care sunt acceptate din eroare după ora oficială sau publicată de începere a unui eveniment vor fi nule. Disputele în legătură cu momentul la care a fost plasat un pariu vor fi soluționate în baza jurnalului nostru de tranzacții.
66. În cazul în care, în cursul perioadei de plasare a pariurilor pe un eveniment, devin disponibile informații care permit ca rezultatul unui astfel de eveniment să fie deja stabilit, putem stabili un nou termen pentru acceptarea pariurilor sau anula pariul (Pariurile anulate astfel vor fi decise la cota 1,00).
67. Pariurile plasate și acceptate în termenul aplicabil nu pot fi revocate sau modificate, cu excepția cazurilor stabilite de noi.
68. Ne rezervăm dreptul de a impune limite asupra câștigurilor care provin din: (i) orice pariu plasat pe un anumit eveniment sau sport (indiferent de miză) și/sau (ii) pariurile plasate în orice perioada de 24 de ore sau de o săptămână (indiferent de miză) - aceste limite vor fi notificate de către noi. În scopul de a determina momentul unui pariu relevant în sensul punctului (ii) de mai sus, se va lua în considerare momentul în care evenimentul relevant este decis, iar nu momentul la care a fost plasat pariul.
69. Putem impune limite pe câștiguri diferite de sau suplimentare celor cele menționate la punctul 63 și/sau de a impune limite specifice pentru clienții individuali, în cazul în care avem un motiv justificat.
70. În cazul în care mai mult de un pariu și/sau o combinație de pariuri simple și/sau combinate sunt plasate cu aceleași selecții și determinăm sau bănuim că acestea au provenit de la dumneavoastră și de la unul sau mai mulți alți jucători cu care aveți o înțelegere sau care acționează ca parte a unui grup sau grupuri de jucători, care acționează în mod concertat, sau dacă ați deschis mai multe conturi și aţi plasat același pariu pe fiecare dintre ele contrar acestor termene și condiții, fără a aduce atingere oricăror alte căi de atac sau drepturi pe care le putem avea în astfel de circumstanțe, vom avea dreptul să aplicăm limite relevante asupra câștigurilor pentru câștigurile cumulate pe toate aceste pariuri ca și în cazul în care astfel de pariuri ar fi privite ca un singur pariu și/sau de a reduce miza în măsura necesară pentru a se conforma cu orice alte limite aplicabile.
71. Ne rezervăm dreptul, pentru motive justificate, de a suspenda o piață, de a refuza pariuri pe o piață sau de a anula un pariu în orice moment. Atunci când o piață este suspendată, toate pariurile plasate vor fi anulate.
72. În cazul în care un pariu este declarat nul în baza prezentelor Termene și Condiții sau în baza regulilor pentru pariuri sportive, acesta va fi decis la cota 1.00. Acest lucru înseamnă că, pentru pariuri individuale, miza va fi rambursată în Contul dvs., iar pentru pariuri combinate, cota totală a pariului combinat va fi recalculată aplicând cota 1,00 pentru selecția care a fost declarată nulă.
73. Ne rezervăm dreptul de a declara un pariu nul și de a reține orice potențiale câștiguri în cazul în care apar următoarele circumstanțe:
a) integritatea evenimentului relevant a fost pusă sub semnul întrebării;
b) prețul/cota a fost manipulat/ă;
c) evenimentul stabilit a avut loc deja;
d) o persoană sau persoane sunt suspectate de a acționa în conspirație;
e) se schimbă locul de desfășurare și/sau ora de începere a evenimentului.
74. Toate pariurile vor fi decise în funcție de rezultatul oficial al evenimentului în cauză.
75. Dacă nu putem (din orice motiv) valida rezultatul unui eveniment (de exemplu, datorită pierderii transmisiunii live), atunci pariul în cauză va fi anulat, cu excepția cazului in care rezultatul este deja stabilit.
76. Nu ne asumăm nici o responsabilitate pentru tastarea, transmiterea și/sau existența unor erori de evaluare în legătură cu orice pariu plasat. De asemenea, nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru incorectitudinea sau caracterul incomplet sau inexactitatea informațiilor furnizate prin intermediul Website-ului, inclusiv, dar fără a se limita la scoruri și rezultate live. Noi nu suntem responsabili pentru lipsa funcționării sau funcționarea necorespunzătoare a oricărui echipament/dispozitiv care împiedică plasarea pariului de către dumneavoastră.
Funcția Cash out
77. Cash Out este o funcționalitate care permite, acolo unde este disponibilă, posibilitatea de a închide un pariu la o anumită valoare, care este afișată înainte ca rezultatul pariului în cauză să fie stabilit în mod final.
a) Vă rugăm să aveți în vedere că funcția Cash Out este disponibilă numai pentru anumite evenimente și pariuri (astfel cum va fi afișat pe Website la un anumit moment dat) și numai în cazul în care toate pariurile pe selecțiile introduse sunt de pe piețele eligibile.
b) Dacă selectați pentru a accepta o ofertă de cash-out, vă rugăm să aveți în vedere că între momentul selecției acestei oferte și stabilirea tuturor parametrilor ofertei poate exista o întârziere de timp, modificări de preț sau o suspendare a pieței care poate avea ca efect o nouă ofertă de cash-out, aceste modificări fiind în general generate de fluctuațiile cotelor.
c) Funcționalitatea Cash Out ia în considerare următorii factori principali: cota inițială la care a fost plasat pariul și statusul pariului la momentul relevant.
d) Odată ce pariul a fost închis cu succes prin Cash Out, pariul va fi considerat finalizat.
e) Orice ofertă Cash Out se raportează și la miză, iar odată ce oferta Cash Out a fost acceptată, aceasta este definitivă.
f) Pariurile care se califică pentru anumite bonusuri, cum ar fi sistemul Norocos 15/31/63 nu se califică pentru oferta Cash Out.
g) Pariurile plasate care se califică sau contribuie la orice altă ofertă nu sunt eligibile pentru Cash Out și nu vor fi disponibile pentru Cash Out.
h) Pariurile închise prin funcția Cash Out nu vor fi luate în considerare pentru rulajul bonusurilor.
i) Pariurile care au fost plasate ca „pariuri gratuite” , „tokenuri” sau orice alt fel de bonus similar nu pot fi închise prin Cash Out.
j) Maxbet își rezervă dreptul de a modifica, suspenda sau revoca disponibilitatea funcției Cash Out în orice moment, pe orice piață, tip de pariu sau oricărui client.
k) În cazul unei erori care afectează funcția Cash Out, aceasta va fi soluționată în conformitate cu prezentele termene și condiții.
l) În cazul unei erori de stabilire a cotelor noastre, pariul ce conține selecția afectată nu poate fi închis prin Cash Out. În cazul în care pariul afectat de erori a fost închis prin Cash Out sau acesta a fost acceptat din eroare, atunci tranzacția Cash Out va fi anulată, iar pariul original va fi și acesta anulat.
m) În cazul în care apare o eroare prin care suma încasată prin Cash Out este incorectă, atunci tranzacția Cash Out va fi anulată, iar pariul original va fi stabilit în funcție de rezultatul final cu cotele inițiale aplicate pariului.
n) În cazul în care se efectuează încercări suplimentare de a plasa pariuri și de a folosi funcția Cash Out pe piețele care sunt afectate de o eroare, înainte ca eroarea sa fie corectată, atunci pariul/pariurile închis/e prin Cash Out și mizele vor fi anulate.
Erori sau omisiuni
78. Pot exista o serie de circumstanţe în care apar erori cu privire la Tranzacţiile de Jocuri de Noroc sau plăţile efectuate de noi. O eroare poate fi rezultatul unei greşeli umane sau o defecțiune la programele informatice utilizate pentru furnizarea Serviciilor (inclusiv Software-ul). În limita maximă permisă de lege, nu vom fi răspunzători pentru nicio eroare (oricum ar fi provocată), incluzând, dar fără a se limita la, următoarele:
a) orice cotă sau termeni ai unei Tranzacţii de Jocuri de Noroc sunt incorecte ca urmare a unei erori evidente sau a unei omisiuni în introducerea informaţiilor sau configurarea pieţei sau ca urmare a unei defecţiuni a programelor informatice;
b) am făcut o "eroare palpabilă" (acest termen este utilizat în mod frecvent în industria jocurilor de noroc şi include, spre exemplu, cazul în care cotele oferite sunt semnificativ diferite faţă de cele oferite pe piaţa generală sau cazul în care s-a plasat un pariu, iar cota este evident incorectă, având în vedere probabilitatea evenimentului care are loc);
c) continuăm să acceptăm pariuri pe o piaţă închisă sau suspendată sau la evenimente care sunt în curs de desfăşurare (cu excepţia cazurilor în care sunt acceptate pariuri live);
d) calculăm incorect sau plătim câștiguri necorespunzătoare;
e) apare o eroare într-un generator de numere aleatorii sau într-un tabel de câştiguri inclus, afișat sau folosit în orice joc sau produs; şi/sau
f) apare o defecțiune a oricărui sistem hardware sau sistem de comunicaţii utilizat pentru furnizarea Serviciilor.
79. Ne rezervăm dreptul de a corecta orice eroare identificată şi să restabilim orice Tranzacție de Jocuri de Noroc la preţul/cota corect/ă sau să aplicăm condiţiile care erau/ar fi fost disponibile (în absenţa erorii) în momentul în care tranzacţia a fost efectuată.
80. În cazul în care nu avem posibilitatea să corectăm şi să restabilim o Tranzacţie de Jocuri de Noroc care a făcut obiectul unei erori, ne rezervăm dreptul de a anula acea tranzacţie şi de a reţine plata oricărui câştig. În cazul în care v-am acordat anumite câştiguri ca urmare a unei erori, ne rezervăm dreptul de a retrage acele câştiguri şi de a le deduce din balanţa dumneavoastră. În cazul în care câștigurile obținute ca urmare a unei erori au fost retrase din contul dumneavoastră, ne rezervăm dreptul de a utiliza toate remediile legale pentru a recupera respectivele câștiguri/sume de bani.
81. Trebuie să ne informaţi în legătură cu orice eroare apărută cât mai repede posibil şi să nu vă folosiţi de această eroare pentru a obține câştiguri. În cazul în care vom considera că aţi exploatat această eroare pentru a obține câştiguri, nu vom avea nicio răspundere față de dvs. în legătură cu câștigurile respective. În situația în care v-am acordat câştiguri ca urmare a faptului că aţi exploatat eroarea, ne rezervăm dreptul de a revendica asemenea câştiguri şi/sau să le deducem din balanţa dumneavoastră.
82. Nici noi, nici angajaţii,foști angajați, partenerii sau furnizorii noștri nu vom răspunde și nici nu ni se va solicita să vă despăgubim pentru orice eroare cauzată în furnizarea Serviciilor.
Activitate frauduloasă sau infracţională
83. Ne rezervăm dreptul de a suspenda şi/sau închide Contul dumneavoastră şi/sau anula o Tranzacţie de Jocuri de Noroc în orice moment:
a) în cazul în care considerăm că are loc o activitate frauduloasă;
b) în cazul în care considerăm că abuzaţi sau încercați să abuzați de orice bonusuri şi promoţii;
c) dacă vă suspectăm că trişaţi, conspiraţi cu alte persoane sau profitaţi de avantaje inechitabile, inclusiv, dar fără a se limita la folosirea de sisteme tip "boţi/boots" sau orice alt fel de software sau manipulați sau încercați să manipulați Software-ul;
d) dacă descoperim că deţineţi mai mult de un cont de joc;
e) dacă vom considera că întreprindeți orice activitate infracțională, inclusiv spălarea de bani;
f) dacă există problema ilegalităţii cu privire la o jurisdicţie în care nu se acceptă activitatea de jocuri de noroc;
g) dacă există suspiciunea că sunteţi minor şi/sau procesul de verificare a identităţii nu se finalizează în mod corespunzător; şi/sau
h) în situația în care considerăm că Website-ul sau un anumit eveniment pentru care se oferă pariuri a fost manipulat (inclusiv ipoteza aranjării/trucării meciurilor) sau dacă există probleme legate de integritate cu privire la Contul dvs.
84. Utilizarea necorespunzătoare sau abuzarea unui joc anulează orice rulaj, joc sau plăţi asociate cu activitatea dumneavoastră de a juca acel joc.
85. Trebuie să depuneţi bani în Contul dumneavoastră numai cu scopul de a realiza Tranzacţii de Jocuri de Noroc. În cazul în care considerăm că depuneţi bani fără intenţia de a realiza o astfel de tranzacţie, vom fi obligaţi să vă suspendăm sau să vă închidem Contul şi, eventual, să raportăm această activitate către autorităţile relevante.
86. Ne rezervăm dreptul de a închide un cont în orice moment, pentru motive justificate. De asemenea, putem închide conturile duplicate, dacă acestea există.
87. Software-ul acestui Website a fost conceput pentru a fi folosit aşa cum este prezentat. Nu se poate folosi niciun alt fel de software și se interzice sub orice formă să se manipuleze în vreun fel software-ul existent şi nu pot fi folosite niciun fel de programe de inteligență artificială sau de asistență pentru jucători. Se interzice orice spargere, modificare sau compromitere în orice fel a Website-ului de către utilizatorii acestuia. Orice astfel comportament va conduce la închiderea contului și poate de asemenea conduce la o serie de investigații și anchete penale. Orice încălcare a termenelor și condițiilor va fi considerată majoră și poate conduce la închiderea contului.
Utilizarea Website-ului
Aspecte cu caracter general
88. Nu oferim nicio garanţie sau declaraţie, explicită sau implicită, referitoare la acurateţea, actualitatea, caracterul complet sau adecvat al informaţiilor şi materialelor existente pe Website-ul nostru și nici cu privire la rezultatele obţinute prin utilizarea acestuia. Informaţiile nu sunt destinate să fie utilizate ca sfaturi sau recomandări, ci sunt furnizate cu scop strict informativ. Nu trebuie să vă bazați pe informațiile de pe Website atunci când încheiați o Tranzacție de Jocuri de Noroc.
89. Sunteţi în întregime responsabil pentru folosirea și întreţinerea tuturor echipamentelor informatice, reţelelor de telecomunicaţii și serviciilor de conexiune la internet de care aveţi nevoie pentru a accesa şi utiliza Website-ul și/sau Serviciile. Nu vom fi răspunzători pentru nicio pierdere sau daună provocate de către echipamentul dumneavoastră informatic, reţeaua de comunicaţii sau conexiunea la internet.
90. Puteți să utilizați Website-ul și Serviciile exclusiv în scopul de a realiza Tranzacţii de Jocuri de Noroc și numai pentru uz personal. Orice exploatare comercială a informațiilor din Website este strict interzisă.
91. Este interzis să utilizați Website-ul și Serviciile pentru orice scop care este ilegal, fraudulos, abuziv, obscen, discriminatoriu, necinstit sau inadecvat. Vom reține orice câștiguri în cazul în care se suspectează o astfel de activitate. Ne veți despăgubi pe deplin și pentru toate pierderile, costurile, daunele și pretențiile ce decurg din orice asemenea activitate.
Disponibilitatea Website-ului
92. Ne rezervăm dreptul, pentru motive justificate, de a restricționa accesul pentru unii sau toți utilizatorii (inclusiv în ceea ce privește anumite jurisdicții), pentru toate sau o parte dintre Serviciile furnizate pe Website.
93. În anumite perioade Website-ul poate fi indisponibil din cauza lucrărilor de întreținere și/sau modificarea produselor noastre. Vă rugăm să aveți în vedere că se pot efectua modificări ale produselor sau serviciilor sau efectua lucrări de întreținere în orice moment și pentru orice motiv.
Proprietate intelectuală
94. Suntem titularul sau deținem licență asupra tuturor drepturilor de proprietate intelectuală încorporate în Website (inclusiv asupra oricăror programe software aferente), precum și în materialele publicate pe Website.
95. Este interzis să utilizați orice parte sau informație sau material de pe Website pentru orice scopuri comerciale, fără a obține acordul în acest sens de la noi sau licențiatorii noștri.
96. Aveți dreptul să imprimați pe o singură copie și să descărcaţi extracte a oricărei pagini de pe Website, însă strict pentru uzul personal.
97. Este interzis să modificați în orice fel hârtia sau copiile digitale ale oricăror materiale pe care le-aţi tipărit sau descărcat și nu trebuie să utilizați orice ilustrații, fotografii, secvențe video sau audio sau orice grafică separat de orice text însoțitor.
98. Calitatea noastră (și a oricăror colaboratori identificați) ca autorii materialelor de pe acest Website trebuie să fie recunoscută întotdeauna.
99. Dacă printaţi, copiați sau descărcați orice parte a Website-ului cu încălcarea prezentelor Termene și Condiții, putem decide să vă suspendăm Contul. În plus, ne rezervăm dreptul de a închide Contul cu efect imediat, iar dacă vom face acest lucru trebuie să returnaţi sau să distrugeţi orice copii ale materialelor pe care le-ați obținut.
Software
100. În măsura maximă permisă de lege, nu ne asumăm nicio responsabilitate în ceea ce priveşte Software-ul. Aveţi permisiunea de a folosi Software-ul exclusiv pentru a putea utiliza Serviciile noastre. Pentru a instala și utiliza orice Software în legătură cu utilizarea Serviciilor (de exemplu aplicaţia de poker) este necesar să acceptați Termenele și Condițiile de Descărcare Software.
101. Noi vă acordăm o licență personală, ne-exclusivă și netransferabilă de a folosi Software-ul pentru unicul scop de a folosi Serviciile şi Website-ul, în concordanţă cu următoarele reguli. Astfel, este interzis să:
a) instalaţi sau încărcaţi Software-ul pe un server sau pe o altă reţea, să permiteţi accesul altor persoane la Software, prin intermediul unui "panou de informare", serviciu online sau serviciu dial-in de la distanţă, serviciilor unui furnizor de prestări servicii pentru aplicaţii, unui furnizor de servicii de internet, serviciilor de externalizare sau serviciilor profesionale;
b) folosiţi în alt scop decât cel permis, închiriaţi , împrumutaţi, transferaţi, licențiați sau copiaţi Software-ul sau să creaţi şi să distribuiţi copii ale Software-ului;
c) întrerupeţi sau falsificaţi sau să încercaţi să întrerupeţi sau falsificaţi funcţionarea Software-ului sau a oricărei informaţii incluse în Website;
d) folosiţi Software-ul în scopuri comerciale;
e) decodaţi, să aplicaţi ingineria inversă, să dezasamblaţi, să decompilaţi sau să modificați sau să convertiţi în alt mod Software-ul sau orice parte a acestuia;
f) copiaţi sau să traduceţi orice documentaţie a utilizatorului furnizată online sau în format electronic;
g) intraţi, accesaţi sau să încercaţi să intraţi sau să accesaţi sau să ocoliţi sistemul de securitate sau să interveniţi în orice fel (fără a se limita la boţi/boots sau alte dispozitive asemănătoare), în ceea ce priveşte Website-ul sau să încercaţi să modificaţi Software-ul sau orice componente ale acestuia;
h) flood-aţi Website-ul şi/sau Software-ul cu informaţii, multiple depuneri sau mesaje spam;
i) folosiţi orice aplicaţie care poate afecta funcţionarea Website-ului şi/sau a Software-ului în orice fel, de exemplu prin introducerea de viruşi, bombe logistice sau materiale similare care pot fi dăunătoare;
j) atacaţi Website-ul prin atacuri de tip DDOS.
102. Înțelegeți și acceptați că, în cazul anumitor jocuri (spre exemplu cazinou), un generator de numere aleatorii determină rezultatele jocurilor. De asemenea, acceptați în mod expres că dacă există o discrepanță între rezultatul jocului care este afișat dumneavoastră şi rezultatul care apare pe server-ul de joc, rezultatul de pe server-ul de joc va prevala. Totodată, acceptaţi că înregistrările din sistemele noastre vor prevala pentru determinarea condițiilor şi a circumstanţelor participării dumneavoastră la activităţile de jocuri de noroc şi a rezultatului participării la joc.
103. Vom lua toate măsurile rezonabile pentru a ne asigura că Software-ul și fișierele pe care trebuie să le instalați pentru a utiliza Serviciile nu conțin viruși informatici. Cu toate acestea, având în vedere dezvoltarea constantă și imprevizibilă a tehnologiilor folosite pentru coruperea sistemelor informatice și infectarea cu viruși informatici, și dumneavoastră aveți obligația de a vă proteja sistemele și de a deține capacitatea de a reinstala orice date sau programe pierdute din cauza unui virus.
104. În măsura maximă permisă de lege, nici noi și nici furnizorii noștri de software nu vom fi responsabili pentru orice costuri, cheltuieli, pierderi sau cereri de despăgubiri rezultate din comunicaţii sau erori de sistem, care apar în legătură cu orice caracteristici sau componente ale Software-ului sau orice defecţiuni create dispozitivelor dumneavoastră (calculator, telefon mobil), prin folosirea Software-ului. În cazul unor astfel de evenimente, avem posibilitatea, dar nu suntem obligaţi, să ştergem orice joc relevant din Software şi de pe Webite şi de a lua acţiunile necesare pentru a corecta astfel de erori.
105. Software-ul poate conţine informaţii confidenţiale care sunt secrete şi au valoare comercială atât pentru furnizorul de software, cât şi pentru noi. Nu aveţi dreptul de a utiliza sau de a dezvălui acele informaţii confidenţiale decât în concordanţă cu prezentele termene şi condiţii.
Folosirea de "cookies" pe Website
106. Website-ul foloseşte "cookies" pentru a urmări felul în care navigați pe internet şi pentru a asigura o funcţionalitate adiţională. Un "cookie" este un fişier de mici dimensiuni, de format text, care este descărcat pe calculatorul dumneavoastră în momentul accesării Website-ului şi care ne permite să vă recunoaştem de fiecare dată când vă întoarceţi pe Website. Ne folosim de aceste "cookies" pentru operarea Website-ului, inclusiv pentru a vă permite să rămâneţi logaţi pe măsură ce vă deplasaţi dintr-o parte a Website-ului în alta. De asemenea, folosim "cookies" din perspectivă analitică pentru a identifica sursa posibilelor erori întâlnite de clienţii noştri şi prin urmare pentru a ne ajuta să îmbunătăţim experienţa clienţilor noştri.
107. Dacă vă opuneţi utilizării acestor "cookies" sau dacă doriţi să ştergeţi orice asemenea "cookies" stocate pe calculator, trebuie să urmaţi instrucţiunile pentru ştergerea "cookies" şi dezactivarea viitoarelor "cookies" de pe browserul dumneavoastră sau de pe orice software echivalent. Pentru mai multe informaţii, puteţi accesa www.aboutcookies.org. Vă rugăm să reţineţi că prin ştergerea sau dezactivarea "cookie-urilor" este posibil să nu mai puteţi accesa anumite secţiuni sau caracteristici ale Website-ului.
Limitarea răspunderii
108. În conformitate cu dispozițiile art. 1355 alin. (2) din Codul Civil, Maxbet nu își asumă nicio răspundere pentru prejudiciile cauzate, printr-o simplă imprudență sau neglijență, bunurilor dumneavoastră.
109. Nicio dispoziție din prezentele Termene şi Condiții nu limitează răspunderea noastră în caz de deces sau vătămare personală care rezultă din intenție sau culpă gravă din partea noastră și nici orice alt tip de răspundere care nu poate fi exclusă sau limitată în virtutea legislației aplicabile. Drepturile dvs. legale rămân neafectate, iar noi vom da dovadă de diligență atunci când vă vom furniza Servicii în conformitate cu prezentele Termene și Condiții.
Răspunderea Dumneavoastră
110. Înțelegeți și acceptați în mod expres să ne despăgubiți (atât pe noi, cât și pe angajații, agenții și /sau partenerii noștri) în caz de orice pretenții, răspunderi, costuri sau cheltuieli, ce pot apărea ca rezultat al încălcării de către dvs. a prezentelor Termene şi Condiții sau printr-o încălcare a oricăror dispoziții legale aplicabile. În eventualitatea în care există o astfel de încălcare, Contul vă va fi suspendat și orice sold pozitiv din balanța dumneavoastră va fi reținut de noi în așteptarea desfășurării anchetei și/sau a rezultatului oricăror proceduri legale.
Alte Dispoziții
Modificarea Termenelor şi Condițiilor
111. Astfel cum se precizează în secțiunea introductivă, prezentele Termene şi Condiții pot fi modificate de către noi, în orice moment, cu respectarea legislației aplicabile.
112. Orice pariuri acceptate, dar nesoluționate înainte de intrarea în vigoare a noilor Termene şi Condiții se vor supune versiunii Termenelor şi Condițiilor aplicabile la momentul la care s-a acceptat respectivul pariu.
Plângeri
113. Dacă doriți să formulați o plângere cu privire la acest Website sau Serviciile furnizate de noi, vă rugăm ca mai întâi să luați legătura cu departamentul de Servicii Clienți la adresa: [email protected].
În cazul oricărei dispute, utilizatorul înțelege și este de acord că înregistrările serverului nostru prevalează în stabilirea rezultatului oricărei pretenții. Înțelegeți și sunteți de acord că, în cazul unei neconcordanțe între rezultatul care apare pe ecran și cel înregistrat pe serverul de joc, rezultatul de pe serverul de joc va prevala. Când vom dori să contactăm utilizatorii cu privire la o dispută, vom face acest lucru folosind oricare dintre " Detaliile dvs. de contact”. Dacă în urma procesului nostru desfășurat la nivel intern veți continua să fiți nesatisfăcut de rezultat, aveți dreptul de a formula o plângerea adresându-vă Oficiului Național pentru Jocuri de Noroc (O.N.J.N.).
Informaţii referitoare la O.N.J.N. și datele de contact ale acestei autorități se pot gasi pe pagina de internet http://onjn.gov.ro/. Va rugăm să vă asigurati că ne furnizaţi, la notificarea plângerii, informatii complete, clare și neechivoce despre identitatea dumneavoastră și toate detaliile relevante cu privire la plângerea dumneavoastră, deoarece neefectuarea acestui lucru poate împiedica sau îngreuna desfășurarea investigației și nu vom fi în aceste circumstanțe responsabili pentru rezultatul acestei lipse de acţiune sau întârziere.
Evenimente în afara controlului nostru
114. Nu vom fi într-o situație de încălcare a prezentelor Termene şi Condiții și nici nu vom fi responsabili în ceea ce privește o întârziere în executarea oricărei obligații pe care o avem în virtutea prezentelor Termene şi Condiții dacă o astfel de întârziere sau neexecutare rezultă dintr-un eveniment aflat în afara de controlului nostru rezonabil.
Nerenunțare
115. Neexecutarea din partea noastră sau întârzierea în executare sau aplicarea parțială a oricărei dispoziții din prezentele Termene şi Condiții nu reprezintă o renunțare la oricare dintre drepturile sau remediile de care beneficiem. Nicio exercitare singulară sau parțială a unui asemenea drept sau remediu nu va împiedica sau limita nicio altă exercitare ulterioară a oricărui drept sau remediu.
Caracterul independent
116. În eventualitatea în care orice prevedere din prezentele Termene şi Condiții va fi calificată de către orice autoritate sau instanță de judecată competentă ca fiind nulă, ineficace sau excesivă fie în totalitate, fie parțial, valabilitatea celorlalte prevederi din prezentele Termene și Condiții precum și restul prevederii în cauză vor continua să rămână în vigoare și să producă efecte depline.
Acordul complet
117. Prezentele Termene şi Condiții, precum și orice alte reguli sau politici la care se face referire în cadrul acestora sau care guvernează relația dvs. cu noi (spre exemplu, Politica de Confidențialitate, regulamentele de joc, politicile privind ofertele promoționale sau bonusurile oferite de Maxbet), reprezintă întregul acord dintre dvs. și noi și țin locul oricăror înțelegeri sau angajamente anterioare dintre dvs. și noi.
Cesiune
118. Putem cesiona sau transfera oricare dintre sau totalitatea drepturilor și obligațiilor noastre în virtutea prezentelor Termene şi Condiții, notificându-vă în prealabil cu privire la aceste aspecte. Putem cesiona sau transfera drepturile și obligațiile noastre către orice cumpărător al afacerii noastre, fie în totalitate, fie parțial. Putem de asemenea să subcontractăm sau să delegăm în orice fel oricare dintre sau toate obligațiile noastre în virtutea prezentelor Termene şi Condiții către orice terță parte, cu respectarea legislației aplicabile și notificându-vă în prealabil despre această subcontractare/delegare.
119. Prezentele Termene şi Condiții au caracter personal pentru dvs., iar dvs. nu puteți cesiona sau transfera în orice fel niciunul dintre drepturile sau obligațiile ce vă revin în virtutea prezentelor Termene şi Condiții.
Notificări
120. Înțelegeți și acceptați în mod expres că puteți primi comunicări din partea noastră în format electronic. Comunicările în format electronic pot fi postate pe paginile din cadrul Website-ului şi/sau fişierele de tip Asistenţă/mesaj ale aplicaţiei dumenavoastră şi/sau transmise la adresa dumneavoastră de email înregistrată în Cont. Toate comunicările în format electronic se vor considera ca fiind "în scris" şi că au fost primite nu mai târziu de următoarea zi lucrătoare de la data postării sau transmiterii, fie că aţi primit efectiv sau recuperat corespondenţa respectivă sau nu. Ne rezervăm dreptul, dar nu ne asumăm niciun fel de obligație de a vă furniza comunicări şi în format tipărit, pe suport hârtie. Orice notificări ce trebuie să ne fie comunicate în scris sau orice întrebări cu privire la prezentul acord trebuie adresate către Maxbet Malta Limited. Vă rugăm să aveți în vedere că orice comunicări transmise conform acestui paragraf vor fi guvernate de Politica noastră de Confidenţialitate.
Legislaţia aplicabilă
121. Prezentele termene şi condiţii sunt guvernate de legislaţia din România şi orice litigiu privind prezentele termene și condiții, dacă nu va fi soluționat pe cale amiabilă, va fi supus spre soluționare instanţelor de judecată competente din România.
Link-uri
122. Atunci când furnizăm link-uri către alte site-uri web, facem acest lucru numai în scop informativ, iar dumneavoastră accesați aceste link-uri pe propria răspundere. Nu ne asumăm niciun fel de responsabilitate în ceea ce priveşte conţinutul sau utilizarea niciunui asemenea site web cu privire la informaţiile ce apar pe aceste site-uri.
Bonusuri
123. Maxbet organizează periodic campanii de bonusuri pentru diferite produse de jocuri de noroc oferite. Clauzele şi condiţiile mecanismului de bonus sunt definite în politica/regulamentul aplicabil bonusului, care poate fi adaptat, în anumite situații, în funcție de o anumită campanie de bonusuri. Bonusurile pot fi supuse anumitor cerințe de pariere de un număr de ori ("cerinţă de rulaj") înainte ca orice câștiguri derivate din utilizarea bonusului să poată fi retrase. Dacă un bonus este supus unei cerinţe de rulaj, câştigurile generate de utilizarea bonusului vor putea fi retrase numai atunci când cerinţa de rulaj este îndeplinită.
124. Un titular de Cont este eligibil pentru un singur bonus per fiecare campanie.
125. Un titular de Cont are dreptul la un singur bonus per cont, ceea ce înseamnă cel mult un bonus pentru același utilizator, adresă IP, dispozitiv informatic, familie, adresă de domiciliu/reședință, număr de telefon, card de credit sau de debit sau cont de plată electronică, adresă de e-mail şi medii în care calculatoarele sunt folosite în comun (universitate, asociaţie, şcoală, bibliotecă publică, loc de muncă etc.).
126. Abuzul în legătură cu un bonus poate cuprinde, însă fără a se limita la, următoarele:
a) încălcarea clauzelor şi condiţiilor privind bonusul, pariurile gratuite sau orice altă ofertă promoţională;
b) deschiderea mai multor conturi în scop de a pretinde mai multe bonusuri.
127. În cazul în care există o suspiciune rezonabilă că titularul de cont a comis sau a încercat să comită un abuz în legătură cu un bonus, pe cont propriu sau împreună cu alte persoane, Maxbet îşi rezervă dreptul :
a) să reţină bonusul alocat titularului de cont şi orice câştig obţinut din bonusul respectiv şi/sau
b) să revoce, să refuze sau să retragă o ofertă de bonus făcută titularului de cont şi/sau
c) să blocheze accesul la anumite produse şi/sau
d) să excludă titularul de cont de la orice ofertă promoţională viitoare şi/sau
e) să închidă cu efect imediat contul titularului de cont.
128. În cazul în care există o suspiciune rezonabilă că o serie de pariuri au fost plasate de un client sau de un grup de clienţi, ceea ce, ca urmare a unui bonus, a unui pariu gratuit sau a oricărei alte oferte promoţionale, are ca rezultat profituri garantate clientului indiferent de rezultat, Maxbet îşi rezervă dreptul să recupereze bonusul şi să decidă pariurile la cotele corecte, să anuleze pariurile gratuite şi/sau să anuleze orice pariu finanţat de bonus sau de câştigurile din bonus.
Politica prevenirii spălării banilor
129. Maxbet, precum şi toate autorităţile relevante pot controla toate tranzacţiile pentru a preveni spălarea banilor şi frauda privind tranzacţiile. Toate tranzacţiile vor fi verificate în vederea prevenirii spălării banilor.